خرید Adobe Illustrator CS4 ME
نوشته شده توسط : imc

Adobe Illustrator CS4 ME


خرید Adobe Illustrator CS4 ME


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک

این نرم افزار یکی از کاملترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای موجود میباشد که جهت پیاده کردن هر ایده بصری از فکر انسان بر روی صفحه مونیتور ، طراحی گردیده است . کمپانی Adobe با انتشار نسخه CS4 از نرم افزار فوق توانست آن را از جهات چندی بهبود بخشد .
به همرا قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی
به صورت کلی در غالب نرم افزارهایی که توسط موسسات بزرگ و شرکتهای عظیمی چون Adobe ، Microsoft و …. نوسعه میابد به منظور طراحی قسمتهای مختلف نرم افزار از تیمهای حرفه و کاملا تخصصی استفاده میگردد که شاید امکان مشابهی برای محصولات شرکتهای کوچک به هیچ وجه قابل تصور نباشد .
به عنوان مثال تنها برای بهینه سازی واسط کاربری و یا همان User Interface از وجود دهها روانشناس ، گرافیست و متخصصین سنجش و اندازه گیری استفاده میگردد که پس از صدها آزمایش و تستهای متعدد ، مهر تایید نهایی را بر حاصل کار قرار خواهند داد . بنا براین ارتقا چنین نرم افزارهای تنها زمانی صورت میگیرد که یا هدف استفاده از امکانات سخت افزارهای جدیدتر باشد و یا واقعا ایده جدید در آن قرار گرفته باشد .
CS4 Illustrator یک نرم افزار کاملا برداری Vector میباشد و بالطبع تابع قوانین این قبیل نرم افزارها می باشد از خصوصیات اصلی Vector Graphic میتوان به قابلیت انعطاف عالی و حجم ذخیره سازی کم برای نتایج اشاره نمود ولی در مقابل تبدیل فرمت های گرافیک برداری به BitMap اندکی دشوار صورت میگیرد .
در نسخه جدید Illustrator شرکت Adobe علاوه بر منظور کردن استفاده از قابلیتهای جدید سخت افزاری مدعی ارائه 7 روش جدید با هدف استفاده از ایده صرفه جویی در هزینه ( اعم از وقت و دلار ) وبهینه سازی روش استفاده گردیده است این گزینه های جدید به صورت زیر معرفی گردیده اند :
Easily manage related works with up to 100 artboards in a single file:
- با استفاده از این قابلیت میتوان با تعریف پروژه ای در قالب یک فایل منفرد ، تا صد صفحه مختلف کاری را به طور هم زمان ، جهت طرحهای کاملا مستقل و یا وابسته مورد استفاده قرار داد. مدیریت آسان و سریع در طرح و ویرایش صفحات از هدفهای اصلی افزودن این گزینه به نرم افزار محسوب میگردیده است .
Achieve greater efficiency with enhanced graphic styles:
- دستیابی به بازدهی بسیار بالا با توسعه روشهای گرافیکی
با افزودن این خصوصت Adobe کاربرانی را که از تنوع روشهای گاه بسیار متنوع دستیابی به یک افکت خاص ، به ستوه آمده بودند از سر درگمی نجات داد همچنین طبقه بندی زیبایی به منظور انتخاب سریع روش پیاده سازی افکت مورد نظر در قالب نمونه های کوچک نیز به نرم افزار اضافه گردیده است .
Organize your workspace with tabbed documents:
استفاده از Tab ( باریکه های کوچک دستیابی که میتواند تغییر سریع صفحات را امکانپذیر سازد ) باید مدتها قبل به Illustrator اضافه میگردید . در تجدید نظر اخیر Adobe در Illustrator امکان دستیابی سریع به فضای کاری توسط Tab ها به خوبی میسر گردیده است .
Use Smart Guides to quickly scale, position, and align objects:
به واسطه افزودن این ویژگی به نرم افزار هر کاربری میتواند ضمن مرتب سازی اشیا طراحی شده ، به سرعت خصوصیاتی نظیر اندازه ، زاویه و مختصات قرار گرفتن آنها را تغییر دهد مشاهده مشخصات دقیق هر شیئ به صورت هوشمند ضامن اصلی عملکرد صحیح کاربر در این ویژگی میباشد .
Work faster and more intuitively with transparency in gradients:
یکی از مشکلاتی که در اکثر نرم افزارهای گرافیکی سبب اطلاف وقت فراوانی از کاربران میگردد تنظیم درخشنگی و شفافیت رنگ برای اشیا مجزا میباشد که Adobe با افزودن ویژگی رویت نهایی ) مشابه خصوصیت wysiwyg ( در تغییر ملایم رنگهای انتخابی ، سبب صرفه جویی فراوان در وقت کاربران به منظور رنگ آمیزی اشیا مورد نظرشان گردیده است.
Streamline working with fills, strokes, effects, and more:
یکی از مشکلات دیگری که ضمن کار با غالب نرم افزارهای گرافیکی به چشم میخورد و اکثر موجب خستگی کاربر میگردد . ضرورت مراجعه مختلف به صفحه ابزارهای Panel متعدد به منظور اعمال تغییرات دلخواه در اشیا میباشد با تغییر عمده و به روز رسانی امکان اعمال تغییرات مورد نظر به صورت مستقیم به اشیا طراحی شده ، زمان متوسط کار بر سر هر پروژه ( به ادعای Adobe ) به نصف کاهش یافته است .
Save time and money with Separations Preview:
و نهایتا آخرین ویژگی که شاید مهمترین آن نیز قلمداد گردد پیش بینی مشکلات تغییر رنگ به هنگام چاپ حاصل نهایی کار میباشد . همه عزیزانی که به صورت حرفه ای به امر گرافیک اشتغال دارند به خوبی از تفاوت نسخه چاپ شده با نسخه قابل رویت در مونیتور در اکثر موارد آگاهی دارند Adobe نیز ظاهرا با وقوف کامل بر این امر تلاش فراوانی در راهنمایی کاربران به تصحیحات نهایی قبل از چاپ ، مبذول داشته است . به این منظور بخش هوشمند Preview پیش نمایش قبل از چاپ به نرم افزار اضافه گردیده است که آخرین اصلاحات رنگی را به منظور مطابقت چاپ با تصویر موجود بر مونیتور میسر میسازد .

فروشنده: فرزان بانک

قیمت: 3,200 تومان

درصد :40

خرید Adobe Illustrator CS4 ME



خرید پروژه کارآفرینی تولید کنسرو ، مربا و ترشی قارچ
خرید مدال و زنجیر تیتانیوم شکوفه A627
خرید سریال زیر آسمان شهر ارجینال سری ۱و ۲ کامل ۵DVD
خرید مونتاژ عکس 3 بک گراند و تصاویر آماده (1DVD)




:: برچسب‌ها: خرید , Adobe , Illustrator , CS , ME ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: